2011年3月24日 星期四

冷靜! 冷靜!

很開心, 收到中學的面試信, 大b放學回來, 第一時間告訴他這好消息, 可是他面無表情"嗯"了一聲.
我奇怪地問他不高興嗎? 他才笑著說:"我好緊張啊!"
當然馬上安慰他要放鬆點, 只要盡了力, 得失是不重要的.
但其實媽咪自己都很緊張啊! 這幾日心裡就經常想著面試的事, 明明星期三小b是穿運動服的, 卻給了他校服, 那睡眼惺忪的小b又 照穿可也, 這對傻母子臨出門時才給老公發現, 我還驚訝地說 :"今天星期三啊! 不是穿校服嗎?"
要冷靜! 要冷靜! 只要大b好好地發揮應有的水準, 其他的別管了!

舊YBLOG的回應
    • Mrs. Teng
      剛剛刨你個blog, 先知道原來大b 係同我囡囡同校架 !!
      • 小胡子
        咁橋? 多d交流吖.
    • Mrs. Teng
      我囡囡都係上個星期六面試完啊 !!
      雖然係小朋友面試, 但係最緊張既都係父母...
      依家過左面試, 心都放松哂 !
      • 小胡子
        未放鬆得住, 重有呈分試.
      • Florence
        恭喜, 大B同媽咪面試時要放鬆D, 唔好咁緊張.
        • 小胡子
          知道!
      • 雀詩
        • 雀詩
        • 2011年3月24日下午11:16
        大 B 遺傳了你的緊張基因
      • Pandora 香傭講法文
        做阿ma, 真係好鬼大壓力!
        • 小胡子
          係呀~
      • Uncledan
        Yeah, calm down!!!!!!! Big B, I believe you can get in, no problem la!!
        • 小胡子
          知道!   

      沒有留言:

      張貼留言

      不用登入也可留言~