2011年3月14日 星期一

難題



小b: 返到屋企喇, 話俾我知點樣生bb啦?
媽咪: 嗯~爹地同媽咪結婚咪生你出嚟囉~
小b: 咁即係點啫?
媽咪: 嗯~爹地放粒種子入媽咪個肚喥, 跟住媽咪大肚, 最後醫生開刀攞你出嚟, 嗱~睇下, 條疤痕仲係媽咪個肚喥呀. (自以為解釋得好清楚)
小b: 咁粒種子由邊喥放入去, 由個口果喥吖? 定係由肚臍呀?
媽咪: 吓?....(支吾以對)
有很多專家都提議要清楚對地向孩子解釋"性", 不應含糊忌諱. 所以當學校教到身體部位時, 我也會跟兒子們討論一下, 怎知有次在地鐡車箱裡, 小b忽然高聲地跟我說:"不如我們談一談陰莖囉!"
除了怕小b的童言無忌外, 還有他的實驗精神, 他是連看到書本裡的接吻魚, 也會找人學著去接吻的.
究竟在孩子未明白何謂道德、責任和懂得保護自己之前, 讓他知道一切又是否有好處呢?


舊YBLOG的回應
  • Elfy
    • Elfy
    • 2011年9月13日下午10:38
    小b果然可愛, 你要多花時間和他傾計呵!
    • SkyBlue
      • SkyBlue
      • 2011年5月11日上午11:48
      ha ha... ... 
      • 劉比蒂
        不如直接了當.....講比佢聽...就唔洗煩.....我都有講比d仔女聽....但比我亞媽罵......(你驚佢地第日唔識咩 !!!!!! 真比亞媽激死 )
        • 小胡子
          你好開放呀! 對我來講, 呢個係高難度行動呀!
      • Marblema
          我家gorgor睇完本性教育圖書之後,好開心咁同我講,用咗安全套咪唔洗驚賴weewee 囉
        • 小胡子
          咁佢有無做下實驗呀?
      • taotao223
        叫佢問老豆!
        • 小胡子
          但個仔答:"老豆叫我問你呀!"
      • 小魚兒
        嘩!呢個問題,真係每個父母的惡夢呀!
        至於答到幾深入,真係人人說法不同,而且呢,都好睇個小朋友個性格,所以,真係專家都好難答到呢!
        • 小胡子
          你講得好呀! 教法真係要因人而異至得.
      • 博師奶Mrs.blog
        哈哈哈...
        • 小胡子
          多謝欣賞!
      • 女魔頭
        係相當傷腦筋喎!  點答好呢  
        • 小胡子
          一匹布咁長, 索性補充入blog度.
      • Mommy Dearest
         我好想知道媽咪點答
        • 小胡子
          一匹布咁長, 索性補充入blog度.
      • Uncledan
        Little B----------can't wait ah!!!!!!!!
        • 小胡子
          實在太心急左d,

      沒有留言:

      張貼留言

      不用登入也可留言~