2011年6月14日 星期二

蟲蟲特攻隊





舊YBLOG的留言

    • 首領
    • 2011年6月29日下午12:40
    畫得好靚呀 !第一幅好搞笑,一開門就衝入去
    • Charmpedia‧手作雜貨
      的確係呀 , 要諗諗計先得 . 見到一隻即係代表有千千萬萬個佢地存在 .. 嗚嗚嗚
      • 小胡子
        一隻都唔可以放過! (好殘忍)
    • K
      • K
      • 2011年6月26日上午6:34
      I used to live in a village house, back in HK. We got lots of flying ants before rain storms! We didn't have a dryer and so we made sure not to leave our laundry outside overnight. Once my dad found some unknown green eggs inside his sock !!!! Crazy!!
      • 小胡子
        一樣呀~下午就一定要收衫, 點都唔會留在外面過夜架!
    • Charmpedia‧手作雜貨
      哈哈哈!好得意呀!今日真係見到小強呀,要小心D ! 
      • 小胡子
        見到小強, 小心d係唔夠架, 最重要係消滅佢!
    • 劉比蒂
      今年冇臭屁蟲.....因為老爺去年倒左棵荗盛的龍眼..........
      • 小胡子
        種龍眼樹好處就係有得食, 同有樹蔭乘涼, 不過就有好多麻煩跟尾, 日日要掃落葉/落花又惹蟲, 仲越生越高, 好鬼難摘.
    • donsterz
      so many bugs in summer ar ~
      • 小胡子
        多到有d煩添呀!
    • 健康就是財富
      haha! 徒手捉壁虎!!我哥徒手捉曱甴!!!!(可怕)
      所以不想住郊區^^!
      我是新來yahoo blog^^, 寫健康資訊! 希望你能來blog參觀! 裡頭的健康資訊希望能解決大家生活上的煩惱!^^ thx!
      • 小胡子
        健康資訊~好呀!
    • ChanYee
      • ChanYee
      • 2011年6月20日下午8:59
      好笑呢.. haha 我昆蟲大致上都係怕怕怕.. 哈哈
      • 小胡子
        我凡係昆蟲都會怕怕怕怕
    • 雀詩
      • 雀詩
      • 2011年6月20日上午12:05
      (Empty)
      • 小胡子
        (Empty)
    • SkyBlue
      • SkyBlue
      • 2011年6月19日下午12:07
      亮亮
              哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈......
            真好笑:-D!
      • 小胡子
        咁開心, 你驚唔驚蟲先!?
    • 天白
      • 天白
      • 2011年6月18日上午8:43
      (Empty)
      • 小胡子
        (Empty)
    • 俊駐點
      好得意~~~~^^
      • 小胡子
        多謝!
    • WAI
      • WAI
      • 2011年6月17日下午4:10
      Hi, 我教會最近參加左李嘉誠主辦既 「香港仁愛香港」 計畫, 我地有兩個項目, 名稱同編號係「筲箕灣"社區巡邏隊" (901107)」同埋「責男踩天下 (901154)」, 如果你認同我地既計畫, 請到下列網頁, 投我地一票 (每..
      • 小胡子
        加油!
    • Rose
      • Rose
      • 2011年6月16日下午7:20
      我無見過臭屁蟲喎!
      • 小胡子
        因為臭屁蟲最喜歡龍眼樹, 所以我地度有好多.
    • SkyBlue
      • SkyBlue
      • 2011年6月15日下午5:28
      哈哈哈哈~~ 好想多d認識大b小b,總係覺得佢地好cutie,加上大b應該同我一樣大,對嗎?
      • 小胡子
        唔激到我彈起時都幾cutie架! 係呀~你地同樣是P6學生.
    • SkyBlue
      • SkyBlue
      • 2011年6月15日下午3:59
      It's horrible!
      • 小胡子
        鄉村生活的贈品呀!
    • 笨 B 媽媽
      嘩,你o個度好似多好多"小朋友"咁喎
      • 小胡子
        品種多到不能盡錄!!
    • Marblema
      一樣呀!gorgor 同小b 一樣,會赤手捉青蛙同炎蛇gar!我反而係俾佢的行為嚇親呀!
      • 小胡子
        唔似我咁細膽, 本來係好事, 不過驚d蟲有毒啫~
    • Mommy Dearest
      蛇 蛇 蛇 蛇
      • 小胡子
        好彩老公識打蛇咋~
    • 創業人TM
      哈哈
      我都好怕呢d蛇蟲鼠蟻入屋
      By the way
      你的漫畫好有趣喔~(笑)
      我是新來 Yahoo blog 的 ~
      Nice to meet u~( 笑 )
       
      • 小胡子
        歡迎光臨, 多謝讚賞!


    沒有留言:

    張貼留言

    不用登入也可留言~