2011年4月14日 星期四

養魚記

自從去年小b撈了幾尾金魚回來後, 家裡就再次養起魚來了.
魚缸的日常打理都交由大b負責, 他可非常投入呢!

而小b就負責玩耍, 真沒想過居然可以這樣跟小魚玩呢!


呵呵~小b, 並不是所有魚都喜歡玩點名遊戲啊!


時刻都會為小魚們設想......


世事難料, 有時難免會有些傷心事!


化悲憤為力量, 把餘下的小魚好好養大吧!

舊YBLOG的回應
  • SkyBlue
    • SkyBlue
    • 2011年5月23日下午8:55
    so cool!
    • K
      • K
      • 2011年4月26日下午3:03
      You are blessed to have two beautiful and cute boys!!! I bet they bring you laughter all day long !!
      • 小胡子
        非常感恩!!
    • Ajoe
      • Ajoe
      • 2011年4月22日下午3:24
      係也,佢地係好善良,係人類最好朋友黎架,我做野果度,好多客都有養架,佢地真係好乖架,善解人意@@
      • Ajoe
        • Ajoe
        • 2011年4月21日下午7:14
        金金狗@@ 佢地好好玩架
        • 小胡子
          不過我地金金天生膽小唔玩得, 但性格非常溫訓可愛.
      • SkyBlue
        • SkyBlue
        • 2011年4月21日上午10:27
        wo...so beautiful how do you make it?
        • 小胡子
          多謝欣賞, 其實多d畫下你都得架!
      • Ajoe
        • Ajoe
        • 2011年4月21日上午1:12
        我細個養埋龜啊
        • 小胡子
          我地都有呀! 結果都係~唉! 所以停左幾年無養小動物(除左金金狗).
      • 傻布丁。Pudding
        我未試過養金魚可以養到一個星期架
        • 小胡子
          金魚其實好難養.
      • Mommy Dearest
         bye bye and be fairy!
        • 小胡子
          唔好太難過!
      • Ajoe
        • Ajoe
        • 2011年4月19日下午2:38
        養魚絕對係一門樂趣,
        • 小胡子
          大b絕對讚同!
      • SkyBlue
        • SkyBlue
        • 2011年4月18日下午5:21
        我都細個既時候都有養魚(因為爸爸喜歡魚)...不過我個陣無咁可愛同D魚玩...haha~~
        P.S.可以和你做Blog友嗎?有空來我Blog指教!!
        • 小胡子
          歡迎光臨, 當然可以做Blog友啦!
      • SkyBlue
        • SkyBlue
        • 2011年4月18日下午3:08
        哈哈~我諗起細細個去捉左幾條金魚番屋企, 但最後死清光...""
        • 小胡子
          唔知係因為金魚自然老去, 定係我地養得唔好呢?
      • Rose
        • Rose
        • 2011年4月18日上午9:52
        無限的童真! 你的畫功越來越傳神啊!
        • 小胡子
          多謝讚賞啊!!
      • Raymond Leung
        Have a nice sunday !
        • 小胡子
          歡迎光臨!
      • Geminico
        好warm ar
        • 小胡子
          多謝欣賞!
      • Uncledan
        Little B is so creative.............imagination is endless!!!!!
        • 小胡子
          我唔明小b個腦係點運作, 有時教極佢都唔識, 但忽然又會比到驚喜你.
      • Florence
        我細個時都會因金魚死了而哭.
        • 小胡子
          幾年前小烏龜死了, 大b無咩反應, 依家識得為魚仔難過, 終於有番d愛心啦!
      • 辣椒媽bonnie
        你係咪用電腦畫架d畫???
        • 小胡子
          係呀.

      沒有留言:

      張貼留言

      不用登入也可留言~