2011年5月4日 星期三

為了靚靚






舊YBLOG的回應
  • rachel
    • rachel
    • 2011年6月2日下午12:45
    好笑....
    • 小胡子
      多謝欣賞!
  • 笨 B 媽媽
    哈哈哈 ... 我細個時都有試過自己剪頭髮,又係剪到好似俾狗咬咁   果然都是童年回憶啊  
    • 小胡子
      功多藝熟, 剪剪下就靚~
  • SkyBlue
    • SkyBlue
    • 2011年5月9日下午11:38
    哈哈哈~~
    • 小胡子
      (Empty)
  • SkyBlue
    • SkyBlue
    • 2011年5月9日下午12:29
    我細佬都試過,佢話要學髮型師叔叔喎~~
    • 小胡子
      好學係好事啊! 不過唔好似小b出手咁重.
  • 五珍
    • 五珍
    • 2011年5月7日下午7:08
    我現在有時也會自己剪頭髮,前面的劉海實在長得太快。
    • 小胡子
      我有時都會.
  • 青山綠水
    "開心人家" 母親節快樂!!!
    • 小胡子
       大家咁話!
  • 悅鵠
    • 悅鵠
    • 2011年5月7日上午12:35
    (Empty)
    • 小胡子
       大家咁話!
  • taotao223
    ok到震
    • 小胡子
      咁樣?
  • taotao223
    我細個都試過
    • 小胡子
      技術OK嘛?
  • Joyce Bobo
    小朋友有時的動作實在叫人震驚, 但回頭一想, 實在太好笑了~ 哈哈, 記得等他長大後要告知他從前的行為
    • 小胡子
      要呀~要呀!
  •  私人回應
    • Rose
      • Rose
      • 2011年5月5日下午8:23
      很多小孩子都會有這種體驗架! 你要加大個水印,最好放高些,等佢無偷得咁易!
      • 小胡子
        小朋友都係喜歡做實驗.
    • 劉比蒂
      哇 ! mud d 人禁衰架 !!!!!!!!  禁鍾意偷人d 野 ! 好在你發現倒 .....如果唔係就比人誤會啦 ! 但係我唔會誤會你架 ~~~~~~~~我知道你係原作者 !!!!
      因為我鍾意你以前個頭多d ......嘩哈哈 !!!!!!!
      • 小胡子
        多謝欣賞呀! 雖然以前個頭都係自己畫, 不過是初開BLOG時唔想放相就放住張畫先.
        感覺上新呢個傻氣LOOK比較似自己個性, 傻下傻下咁.
    • 博師奶Mrs.blog
      其實小男孩都很愛美的,很多小朋友小時候已經自己修髮。  為了靚靚......
      • 小胡子
        其實覺得小B似係做剪髮實驗多過貪靚.
    • 女魔頭
      唔唔通佢想改变形像
      • 小胡子
        可能有樣學樣啦, 因為我有試過幫佢剪, 佢哥哥都試過自己剪, 但就無佢咁激---狠狠地剪走一大忽.
    • 小彤
      • 小彤
      • 2011年5月5日下午12:40
      會自己吸番D頭髮碎! 好乖wo~
      • 小胡子
        因為佢鐘意玩吸塵機.
    • Mommy Dearest
        靚仔
      • 小胡子
        (Empty)
    • 劉比蒂
      你以前都冇加你個名在d 畫上架喎.....怕人偷呀 ????????
      • 小胡子
        真係有人偷野呀! 佢連我個師奶嘜頭都偷左去用, 早幾日仲上埋人氣磅第九位, 唔知嘅人可能以為我先係偷野果個.
        不過依家個偷野blog消失左, 可能俾yahoo封左舖啩.
    • Uncledan
      it's a fashion ma!!!!!!!!!!
      • 小胡子
        好在佢唔係剃左條眼眉咋!
    • 青山綠水
      開心人家!!
      • 小胡子
        令你們看得開心也很好呢!

    沒有留言:

    張貼留言

    不用登入也可留言~