2011年1月3日 星期一

小一生應否談戀愛?




媽咪: "你畫緊邊個呀?"
小b: 我同小莊囉, 我地係好朋友!
小b: "媽咪, 你覺得小莊靚唔靚女呀? 我覺得佢好靚女呀!"
媽咪: "咁媽咪同小莊比, 邊個靚d呀?"
小b: "一樣咁靚囉!"



小b: "我第時要搵好多錢, 娶小莊做老婆."
爹地: "咁你養老婆先定養爹地媽咪先?"
小b: "一齊養."
爹地: "唔得! 一定要養爹地媽咪先!"
小b: "咁好啦, 養爹地媽咪先啦."
媽咪: "呵呵~咁小b你要努力d讀書喇, 唔係點搵錢呀!"
小b: "哦!"

舊YBLOG的回應
  • Joyce Bobo
    so sweet B
    • Clare
      • Clare
      • 2011年1月11日上午10:39
      我想知畫入面, 係門外偷看個個係邊個? 我個女讀K2個陣已經與同學仔私訂終身, 話一個係男朋友, 另一個係老公 我問佢做老公個同學係點既樣, 佢話好靚仔架喎 XDDDD
      • 小胡子
        小b話係另一個男同學(有時會一齊玩).
        哈~津津人仔細細就享齊人之福.
    • 雀詩
      • 雀詩
      • 2011年1月9日下午7:07
      我第時要搵好多錢, 娶小莊做老婆 ---- 好奇怪  點解小b會有娶老婆要搵好多錢先得呢?
      • 小胡子
        哈哈~因為小b有次話想生番個bb, 咁我咪順勢灌輸佢"修身齊家"嘅道理囉.
        想生BB---就要娶老婆---就要搵錢養起頭家---就要搵份好工---就要讀多D書---就要照顧好自己......
    • Mommy Dearest
      我仔仔都覺得d女仔好煩, 因為佢講看見妹妹就知道。。。。   妳兩個寶貝講話真係好可愛
       
       
      • 小胡子
        妹妹已經係又叻又靚女的極品, 仔仔好高要求啊!
    • Marblema
       大B 又會點講gar?
      • 小胡子
        大b話冇鍾意嘅女仔, 因為d女仔好煩喎. 睇來佢已經步入青春期, 開始收埋d心事lu.
    • Mommy Dearest
      "好靚女" , 真係人細鬼大
      • 小胡子
        唔止呀! 佢仲會突然爆一句:"我真係好鍾意女仔, 因為佢地好得意."
    • donsterz
      hehehe~~~~  so cute~~~~ he*s growing up~~~
      • 小胡子
        大得好快
    • Uncledan
      Heheheh, little B has his Daddy's character?????
      • 小胡子
        哈哈, 我唔係咁暴力嘅.
        佢daddy都無佢咁浪漫呀! 起碼唔識畫張"IOU"畫送俾我啦!
    • Florence
      so sweet!
       
      • 小胡子
        留番俾小B大個睇.
    • Belly
      • Belly
      • 2011年1月3日下午7:00
      好可愛的對答
      • 小胡子
        小B成日為屋企提供樂趣.

    沒有留言:

    張貼留言

    不用登入也可留言~